Saturday, August 22, 2009

laptop baru~~


oleh kerana laptop lama hp itu wat problem..jadi kita patut beli yang baru..itu kata ayah..
wah cam kaya gile je kan~~
haha..

tak de ar..
biasa-biasa je..
seday woo...
motherboard laptop lama rosak..
ganas gak aku guna..
baru setahun lapan bulan..
ish..ish..ish..

nak ganti motherboard baru lebih kulang selibu maa (buat gaya apek cina tu cakap sket)..
kata abah "baik beli baru"..
sangat pemurah juga ayah aku nih..
(^_^)

mula-mula aku tak mau beli..
sebab kesian la kan..
tak sampai hati la..
*ye ar setahun 1 laptop..tokei balak pon bengkok*
baik beli kat pc fair la..
membazir la..
kat lab banyak komputer la..
itu la..
ini la..

mak kata "tak ada membazirnya"..
last-last beli juga..
dan akhirnya..
TERbeli..
jadi..
kesimpulan aku..
dis sem..
kena blaja rajin-rajin..

tak mau banyak merepek-merepek lagi..
chaiyok2..
aja.aja fighting..

kawan-kawan marilah kita mengambil berkat bulan ramadhan ini untuk lebih menSTUDYkan diri..
ingat mengingati eh..
kalau tengok aku asyik dok lawan PET SOCIETY ngan azwa tuh..
sila sila lah tutup terus laptop/pc saya..
jom study~~


idola..huhu..



yang ni patut diABAIkan!!

7 comments:

z.a.z said...

nak laptop baru jugakkk....

lptop aku dah 2 tahun..paling teruk kene tuka hard disk..taff kann..hehe

umi said...

nah amek..
laptop baru utk budak kecik..
hehe..

ni la..
laptop yg x tahan..
atau kita yg ganas ni zureen??
konfius2~~

a said...

huhuhu.... betul2x... xmo dah main pet society tu....
btw, welcome to the acer's club.....
wink2x.....

z.a.z said...

hahahaa..ko mmg ganas~~

Unknown said...

WOW...
laptop baru

kaya tuh..

cik umi da bagi line hijau..

le la kasik hack sket kalu terlawan PET SOCIETY tuh..

hahaha...

umi said...

azwa: seday..
curang ngan hp jap..

zureen: x der la ganas sgt..ganas sket dr dulu jer..
hehe..

ammarauni: bukan kaya..nak x nak kena beli gak..klw x x jadi keje la jawab nya..pasal pe society tuh, ni hal la..x mo aktif da~~

Unknown said...

asal nama ak jadi camtu???

fyi..i'm solo.

hahaha